نخستین  فاز از پروژه محرومیت‌زدایی در روستای وردان سلماس افتتاح شد
کد خبر: 4153545
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲

نخستین  فاز از پروژه محرومیت‌زدایی در روستای وردان سلماس افتتاح شد

نخستین فاز از پروژه محرومیت‌زدایی در روستای وردان سلماس با حضور فرمانده سپاه، سایر مسئولان و اقشار مختلف مردم امروز طی آیینی افتتاح شد.

سید کاظم میرکاظمی‌زاده فرمانده سپاه سلماسبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سید کاظم میرکاظمی‌زاده فرمانده سپاه سلماس، امروز 17 تیر در آیین افتتاح نخستین فاز از پروژه محرومیت‌زدایی در روستای وردان سلماس که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، گفت: فاز اول پروژه محرومیت‌زدایی شامل طرح‌‌هایی از جمله لایروبی قنات‌ها، آب بند کشاورزی روستای وردان و ... است، که به همت گروه‌های جهادی کانون بسیج مهندسین سپاه سلماس اجرا شده است.

وی گروه‌های جهادی را ظرفیت‌های عظیمی دانست که برای توسعه، عمران و آبادانی ایران اسلامی با تمام توان پای کار هستند، ادامه داد: ساماندهی و فعال‌سازی این جهادگران باعث می‌شود، اهداف سریع‌تر تحقق پیدا کند.
فرمانده سپاه سلماس با بیان اینکه دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم را پشت سر گذاشته‌ایم، ضمن تبریک این ایام خاطرنشان کرد: سیاستمداران استعمارگر به خوبی می‌دانستند، اگر هویت یکپارچه‌ جهان اسلام شکل بگیرد، راه بر سیطره‌‌ سیاسی و اقتصادی آنان بسته خواهد شد.

وی گفت: دشمنان ایران در سال‌های قبل از انقلاب در تلاشی همه‌جانبه و بلندمدت،‌ به اختلافات در میان مسلمانان دامن زدند و زیر چتر این سیاست خبیثانه‌، از غفلت توده‌های مردم و سست‌عنصریِ زمامداران سیاسی و فرهنگی، بهره‌برداری کردند و کار خود را در تسلط بر کشورهای اسلامی پیش بردند.

 وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، وحدت شیعه و سنی را به ثمر نشاند و این مهم همواره مورد تاکید معمار کبیر انقلاب و همچنین مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه سلماس به برگزاری همایش‌‌ها و جشن‌های باشکوه در اقصی نقاط کشور در ده روز گذشته به ویژه دیروز اشاره کرد و بیان داشت: اجرای همایش‌های فوق حامل این پیام است که همه ما مقتدرانه، برای دفاع از راه حق و حقیقت در کنار رهبر معظم انقلاب هستیم.

انتهای پیام
captcha